Intense

Tennisbollar är för vissa varelser ett mycket roligt ting. Ibland önskar jag att jag blev överlycklig av att springa som en tok efter en tennisboll, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Hundars stimulans i lek kan göra mig avundsjuk.

En kopp kaffe har jag nu i högsta hugg, är precis inkommen till Värnamo från dagens första arbetspass och nu väntar ännu ett på akuten. Dagarna är intensiva med arbete och stress. Betygen skall snart vara satta, allt ska in i sista stund och pressen ökar.
Efter sommaren tänkte jag ta en välbehövlig semester, någonstans långt borta. Funderar på att åka iväg själv med ett tjugotal spännande böcker. Dock vet jag redan att det är enbart första dagen, kanske andra som jag kommer njuta, sedan blir jag sällskapssjuk och rastlös.
Men nu är det ett tag dit, så jag får snällt vänta och jobba på.
Later folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0