I en vattenpöl

Nu är jag mätt och go. Det blev en mysig lunch med far och en bror på Vita Huset, är nu redo för ännu några timmar i klassrummet där redovisningar väntar.
Idag har jag tagit det lugnt och skönt, det blev en liten sovmorgon och en lång härlig frukost. Därefter tog jag mig en långdusch och dagen har fortsatt i samma tempo. Jag gillar denna onsdag, det får gärna regna ute idag, det gör mig inget. Hade ju allra helst haft klarblå himmel, strålande sol och kvittrande fåglar, men man får tydligen inte alltid som man vill. Men som sagt, det gör mig inget idag att det regnar, det ger mig då tid att varva ner, ungefär tiotusentals varv. Lycka till.
Nu ska jag springa ut i regnet, plaska i vattenpölarna och kasta pinnar med Maja, därefter blir det skolan.
Later folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0