hej linda,

jag vill nu att du njuter ordentligt av detta år i Kanada. jag saknar dig redan alldeles för mycket, men jag ska lägga band på mig. förhoppningsvis kommer det ett galet gäng tillsammans till dig och hälsar på. vi siktar på en avslutningsresa för din del, där vi avrundar med Hawaii och Bali. tänk vad bra det kommer att bli. jag ska även försöka hålla ställningarna åt dig på roppes. (om jag nu ska vara där)

åh, jag vet inte vad ska skriva, än mindre hur jag ska formulera mig. jag vill vara med dig i Kanada, klättra, hänga med härlig människor och leva livet till det yttersta. men jag ska leva med dig på skype.
kärlek till dig från mig.

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

SKIT BRA SIDA ATT FÅ FLER BESÖKARE PÅ!

bara ett litet tips :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-05-06 @ 12:19:55
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh!! Annie! Saknar dig med! Men jag ska vara stark:) Vore sjukt kul om ni kom och hälsade på. Vancouver är sjukt fint! Du hade gillat de! Ta hand om dig och krama varandra från mig! Puss och kram

2010-05-09 @ 22:19:16
Postat av: Annie

Jag kan föreställa mig det! Fina bilder du tagit. Jag ska försöka komma till dig en runda. Hade varit helt fantastiskt!



Var rädd om dig!

Krampuss

2010-05-10 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0