Flickan stressad och ovetandes

Maja fäller fortfarande, vilket resulterar i otaliga timmar av dammsugning och suckande över allt detta hår. Hur mycket päls kan en korthårig hund ha? Jag kan inte för mitt liv förstå det här. Det är i alla fall som det är, och inte mycket finns det att görs åt det, mer än att andas och inse/gilla läget. Hur som haver är vi nu tillbaka från en skön morgonpromenad med Anna och Boy. Maja ligger numera och sover på mina fötter och andas harmoniskt.

Jag försöker nu planera mina timmar fram till arbetet träder in och vill ha mig närvarande. Jag tänkte hinna laga mat, helst tre olika rätter. Åka till Värnamo, lämna Maja, uträtta lite ärenden på stan, duscha, packa och få med mig själv någonstans på vägen.
Ett liv i en resväska är inte så glamoröst som det låter eller verkar. Dagens konstaterande.
Later folks.

Kommentarer
Postat av: l§

Osäker på vad du ska rösta i årets riksdagsval?

Kolla min blogg och lär dig mer om Sveriges politik och vad den gör för dig.

2010-05-06 @ 12:05:22
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0