En vilja att önska

Jag vill åka till Kolmården. Jag vill ha längre dygn. Jag vill ha mer tid. Jag vill att solen ska vara mer närvarande. Jag önskar att jag redan rättat alla 250 sidor med uppsatser (vilket jag är långt ifrån att ha gjort.) Jag önskar att jag var utomlands. Jag önskar att jag inte var överstressad. Jag önskar att jag inte hade så förbannat dåligt samvete. Jag vill ligga i soffan och kolla på film en hel dag (eller iaf se en film, en hel dag är att ta i) Jag önskar att ödet är på min sida. Jag önskar och vill få lite framtida besked. Jag vill känna ett lugn. Jag vill få tillbaka min ork. Jag vill känna mig pigg. Jag vill spendera en helg på ett spa. Jag vill sitta på uteserveringar med härliga vänner. Jag vill fika. Jag vill spendera tid på terapitrappan.

Var det någon som sa, lugn, tid och viljan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0