Funderar på att våga

Ibland möter man nya vägar att ta, man är då inte säker på destinationen eller hur vägen ser ut fram till målet. Det handlar då om man ska våga ta en av de nya vägarna, eller fortsätta på den man redan vet hur den ser ut och vad som komma skall. Jag har nu nått ett vägskäl där jag funderar på h u r mycket man ska våga. Ska jag våga hela vägen, eller halva, kanske bara en liten del. Men när man ändå väljer att kasta sig utför, ska man inte då passa på att ta den högsta höjden?!?!
Hur mycket ska jag våga?

Kommentarer
Postat av: sambon

Inte Malmö i vart fall. Skåne ska grävas bort. BASTA.

2010-04-29 @ 06:23:39
URL: http://idaevelina.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0